Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU 4FIZJO.CZ

Dobrý den,


jsme rádi, že jste zavítali do kategorie právních dokumentů v našem obchodě. Znamená to, že jste uvědomělý zákazník, který se zajímá o svá spotřebitelská práva a nakupuje uvážlivě.

V této souvislosti pro vás máme dobrou zprávu: v našem obchodě dbáme nejen na kvalitu výrobků a milou obsluhu, ale také na vaše práva při nakupování online. Naše dokumenty jsou v souladu s platnými právními předpisy, zejména s nejnovější verzí zákona o právech spotřebitelů.


V případě jakýchkoli dotazů týkajících se našich zásad nebo výrobků nabízených v našem internetovém obchodě, nás prosím neváhejte kontaktovat. Žádná otázka nezůstane nezodpovězena.


Mail:

kontakt@4fizjo.cz


Korespondenční adresa:

4FIZJO Group Sp. z o.o.

ul. Fiołkowa 36

05-850 Konotopa



§ 1. OBECNÁ USTANOVENÍ


V první části obchodních podmínek se vám představíme, napíšeme, jak nás nejsnáze kontaktovat, a rozebereme nejdůležitější definice, které v tomto dokumentu najdete.


  1. Internetový obchod je přístupný na adrese: www.4fizjo.cz i s jeho rozšířením.
  2. Internetový obchod provozuje: 4FIZJO Group Sp. z o.o. se sídlem v Konotopě na ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa, KRS: 0000673158 , DIČ (NIP): 9512435013, IČO (REGON): 36702736800000 , BDO: 000130754 (dále jen: „Prodávající“).
  3. Kontakt s internetovým obchodem je možný:
    1. prostřednictvím e-mailu: kontakt@4fizjo.cz;
    2. prostřednictvím korespondenční adresy: 4FIZJO Group Sp. z o.o. ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa;
    3. prostřednictvím chatu dostupného v internetovém obchodě.
  4. Souhlas s obchodními podmínkami je dobrovolný, ale je nezbytný pro používání vybraných funkcí internetového obchodu (např. vytvoření zákaznického účtu nebo objednávky).
  5. Obchodní podmínky jsou v internetovém obchodě zpřístupněny zdarma způsobem, který uživatelům umožňuje:
    1. seznámit se s jejich obsahem,
    2. konsolidovat jejich obsah tím, že si je uživatel vytiskne nebo uloží na externí médium, např. stáhne jako PDF,
    3. seznámit se s jejich aktuální verzí i s předchozími.
  6. DEFINICE. Kdykoli jsou v následujících částech podmínek použity následující výrazy, je třeba je chápat ve smyslu uvedeném níže, pokud z kontextu jejich použití jasně nevyplývá něco jiného:
    1. PROPAGAČNÍ AKCE – speciální podmínky prodeje výrobků nebo poskytování služeb nabízené prodávajícím v určitém období, které může zákazník využít za stanovených podmínek, jako je například snížená cena výrobků nebo akční sady nebo snížené náklady na dopravu či doprava zdarma. Podrobnosti propagační akce se řídí podmínkami propagační akce, které jsou dostupné v internetovém obchodě. V případě platnosti propagační akce mají ustanovení podmínek propagační akce přednost před ustanoveními těchto podmínek.
    2. ZÁKAZNICKÝ SERVIS – zákaznický servis internetového obchodu, který poskytuje informace o činnosti internetového obchodu, včetně nabízených výrobcích nebo realizaci objednávek.
    3. CENA – částka včetně DPH uvedená v korunách českých, která náleží prodávajícímu za převod vlastnictví výrobku na zákazníka v souladu s kupní smlouvou. Cena nezahrnuje náklady na dopravu, pokud není v podmínkách propagační akce platných v daném okamžiku v internetovém obchodě uvedeno jinak.
    4. ZÁKAZNÍK – (1) fyzická osoba; nebo jednající prostřednictvím oprávněné osoby (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům; s plnou způsobilostí k právním úkonům. Pokud je zákazník fyzickou osobou s omezenou svéprávností, zavazuje se získat právně účinný souhlas svého zákonného zástupce na uzavření smlouvy o poskytnutí služeb/prodejní smlouvy a tento souhlas předložit na jakoukoli žádost prodávajícího.
    5. SPOTŘEBITEL – fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
    6. ZÁKAZNICKÝ ÚČET – elektronická služba; soubor zdrojů označených individuálním jménem (přihlašovací jméno) a heslem poskytnutých zákazníkem v IT systému prodávajícího, umožňující zákazníkovi využívat dalších funkcí internetového obchodu. Zákazník má přístup k účtu pomocí přihlašovacího jména a hesla. Zákazník se po registraci v internetovém obchodě přihlásí ke svému účtu. Účet umožňuje ukládat a uchovávat informace o adresních údajích zákazníka pro zasílání výrobků, přístup k historii objednávek a dalším službám poskytovaných prodávajícím.
    7. NÁKUPNÍ KOŠÍK – elektronická služba, která je dostupná každému zákazníkovi, který využívá internetový obchod, a která spočívá v tom, že mu umožňuje snadno vytvořit objednávku jednoho nebo více výrobků, příležitostně zadat slevové kódy umožňující snížení ceny podle zásad stanovených v samostatných podmínkách propagačních akcí, zobrazit přehled cen jednotlivých výrobků a všech výrobků dohromady (včetně případných nákladů na dopravu). Nákupní košík rovněž umožňuje určit a upravit podrobnosti objednávky, zejména: počet výrobků, doručovací adresu, fakturační údaje, způsob doručení, způsob platby. V rámci služby nákupní košík může prodávající zaslat zákazníkovi e-mail o výrobcích, které zůstaly v nákupním košíku, nebo o neúspěšné/zamítnuté transakci zprostředkovatelem platby (transakční e-mail). V nákupním košíku se shromažďují nabídky zákazníka na uzavření kupní smlouvy, tj. v rámci jedné objednávky lze učinit více nabídek na uzavření kupní smlouvy.
    8. PŘIHLÁŠOVACÍ JMÉNO – jméno uživatele zákazníka zadané v obchodě při vytváření zákaznického účtu.
    9. NEWSLETTER – elektronická služba, která umožňuje všem registrovaným uživatelům dostávat na e-mailovou adresu, kterou uživatel s jejich výslovným souhlasem uvedl, pravidelné informace o internetovém obchodě, zejména o výrobcích, aktuálních činnostech, marketingových akcích, trendech v oboru a propagačních akcích.
    10. VÝROBEK – movitá věc dostupná v internetovém obchodě, která je předmětem kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím, a to za úhradu ceny. Výrobek představuje zboží ve smyslu § 2 odst. 1 písm. f) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
    11. OBCHODNÍ PODMÍNKY – tento dokument, který mimo jiné stanoví pravidla uzavírání kupních smluv a pravidla poskytování a využívání služeb poskytovaných prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu ve prospěch uživatelů a zákazníků. Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti uživatele, včetně zákazníka i prodávajícího.
    12. INTERNETOVÝ OBCHOD - online prodejní služba prodávajícího v českém jazyce.
    13. STRÁNKA VÝROBKU - stránka v internetovém obchodě, na které jsou uvedeny podrobné informace o výrobku.
    14. OBSAH – textové, grafické nebo multimediální prvky (např. informace o výrobcích, fotografie výrobků, propagační filmy, popisy, komentáře), včetně děl ve smyslu zákona o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským a vyobrazení fyzických osob, které jsou umístěny a šířeny v rámci internetového obchodu prodávajícím, smluvními partnery prodávajícího, zákazníkem nebo jinou osobou využívající internetový obchod.
    15. KUPNÍ SMLOUVA – kupní smlouva ve smyslu občanského zákoníku, jejímž předmětem je prodej výrobku prodávajícím zákazníkovi za úhradu ceny a případných dalších poplatků, včetně nákladů na dopravu, jejíž podmínky jsou stanoveny zejména v těchto obchodních podmínkách. Kupní smlouva je uzavřena mezi zákazníkem a prodávajícím za použití prostředků komunikace na dálku po přijetí objednávky prodávajícím za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách. V kupní smlouvě je uveden zejména výrobek, jeho hlavní vlastnosti, cena, náklady na dopravu a další příslušné podmínky. Každý výrobek je předmětem samostatné kupní smlouvy. Prodávající si může v rámci funkčnosti internetového obchodu z objektivních (věcně opodstatněných) důvodů vyhradit uzavření pouze jedné smlouvy na více výrobků z důvodu přímého vztahu mezi výrobky - např. akční sada, podle ustanoveních v podmínkách propagační akce.
    16. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – poskytování elektronických služeb prodávajícím zákazníkovi prostřednictvím internetového obchodu. Pokud jsou služby poskytovány subjekty spolupracujícími s prodávajícím, příslušná ustanovení týkající se pravidel využívání těchto služeb jsou obsažena v podmínkách, kterými se poskytování služeb těmito subjekty řídí.
    17. UŽIVATEL – fyzická osoba, která si prohlíží zdroje internetového obchodu, aniž by si vytvořila zákaznický účet a provedla nákup.
    18. OBJEDNÁVKA – projev vůle zákazníka vyjadřující přímou vůli uzavřít kupní smlouvu na dálku, podaný s využitím prostředků komunikace na dálku, ve kterém je uveden výrobek, pro který zákazník podává nabídku na uzavření kupní smlouvy, a údaje zákazníka nezbytné pro případné uzavření a plnění kupní smlouvy. Objednávka každého výrobku se považuje za samostatnou nabídku zákazníka na uzavření kupní smlouvy (technické usnadnění). V průběhu propagační akce může prodávající v rámci funkcí internetového obchodu z objektivních důvodů podmínit uzavření jedné kupní smlouvy na více výrobků v rámci akční sady z důvodu přímého vztahu mezi výrobky. Objednávce může být přiděleno jedno číslo a všechny nabídky budou zpracovávány souběžně. Přijetím objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy.




§ 2 PRAVIDLA PRO POUŽÍVÁNÍ INTERNETOVÉHO OBCHODU


V pravidlech používání našeho obchodu vysvětlujeme, jaké minimální technické požadavky musíte splňovat, abyste mohli bez problémů využívat funkce našeho obchodu.


  1. Minimální technické požadavky na zařízení uživatele, které umožňují plné a správné používání internetového obchodu:
    1. zařízení s přístupem k internetu;
    2. nejnovější verze webového prohlížeče;
    3. aktivní e-mailový účet (e-mailová adresa) pro založení zákaznického účtu, přihlášení se k odběru novinek nebo provádění nákup.
  2. Prodávající nezaručuje, že používání internetového obchodu bude bezchybné nebo bez technických výpadků. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli pozastavit nebo omezit přístup do internetového obchodu, a to bez předchozího upozornění zákazníků. Prodávající se vynasnaží bezodkladně obnovit provoz internetového obchodu. Technická přerušení by neměla mít vliv na realizaci již vytvořených objednávek.
  3. Prodávající neodpovídá za obsah jiných služeb a portálů, na které může být zákazník přesměrován prostřednictvím odkazů umístěných v internetovém obchodě (např. kurýrní společnosti nebo provozovatelé platebních služeb).




§ 3 ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ


Ve třetí části představujeme elektronické služby dostupné v našem obchodě. Elektronická služba je například nákupní košík nebo newsletter. Představíme vám, jak nahlásit reklamaci na elektronické služby.


  1. Prodávající poskytuje uživatelům, včetně zákazníků, prostřednictvím internetového obchodu následující elektronické služby, které nevyžadují platbu:
    1. vedení zákaznického účtu, v případě jeho založení;
    2. umožnění zákazníkům vytvářet objednávky a uzavírat kupní smlouvy za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách;
    3. prezentování zákazníkům reklamní obsah přizpůsobený jejich zájmům;
    4. umožnění zákazníkům využívat službu nákupní košík;
    5. umožnění přidávat hodnocení zakoupených výrobků;
    6. umožnění procházet obsah umístěný v obchodě, včetně marketingového obsahu;
    7. chat;
    8. newsletter.
  2. Prodávající dále poskytuje prostřednictvím internetového obchodu následující služby ve prospěch zákazníků, kteří si vytvořili zákaznický účet:
    1. zachování relace zákazníka po jeho přihlášení k účtu (pomocí prohlížeče);
    2. ukládání a zpřístupňování historie objednávek zákazníkovi prostřednictvím účtu;
    3. umožnění změny údajů zákazníka v rámci zákaznického účtu;
    4. umožnění vytvářet seznamy výrobků;
    5. umožnění kontroly poskytnutých slev;
    6. umožnění správy nahlášených vrácení zakoupených výrobků (odstoupení od kupní smlouvy).
  3. Účet je možné používat poté, jakmile zákazník provede následující kroky:
    1. vyplní registrační formulář, uvedením své e-mailové adresy a přidělí heslo a souhlas se zpracováním svých osobních údajů, přijme ustanovení těchto obchodních podmínek a zásady ochrany osobních údajů;
    2. provede úspěšnou registraci, která bude potvrzena e-mailem od zákaznického servisu internetového obchodu.
  4. Zákaznický účet lze vytvořit také pomocí uživatelských účtů na Facebooku nebo účtu Google.
  5. Smlouva o poskytování služeb je uzavřena okamžikem, kdy zákazník obdrží potvrzení o registraci zákaznického účtu, které prodávající zašle na zákazníkem uvedenou e-mailovou adresu. Účet je poskytován zdarma na neomezenou dobu. Zákazník má možnost kdykoli a bez udání důvodu účet vymazat (odstoupit od účtu), a to zasláním příslušné žádosti prodávajícímu (např. prostřednictvím kontaktních údajů popsaných v bodě 1.3 obchodních podmínek).
  6. Prodávající může smlouvu o poskytování zákaznického účtu vypovědět se sedmidenní výpovědní lhůtou, jakož i omezit přístup zákazníka k části nebo ke všem funkcím, a to ze závažných důvodů, tj. v případě hrubého porušení těchto obchodních podmínek ze příjemce služeb, tj. v situacích, kdy příjemce služeb (uzavřený katalog): používá zákaznický účet způsobem, který je v rozporu s platnými právními předpisy a porušuje práva třetích osob, v rozporu s ustanoveními těchto obchodních podmínek, jakož i v rozporu s obvyklými zvyklostmi a zásadami společenského soužití, zejména poskytuje obsah protiprávní povahy, a dále v případě organizačních nebo obchodních změn ve společnosti prodávajícího.
  7. Používání nákupního košíku začíná okamžikem, kdy zákazník přidá první výrobek do nákupního košíku.
  8. Nákupní košík je služba poskytovaná bezplatně po dobu, po kterou jsou v nákupním košíku uživatele nezakoupené výrobky. Po vytvoření a úspěšném zaplacení objednávky je služba ukončena.
  9. Zákazník má možnost sám opravit zadané údaje v panelu „nákupní košík” přidáním nebo odebráním položky z nákupního košíku. Vymazání položky může mít za následek automatické vymazání jiné položky z nákupního košíku, a to z důvodu přímého vztahu mezi výrobky. Nákupní košík také umožňuje nastavit a upravit údaje o objednávce, zejména: doručovací adresu, fakturační údaje, způsob doručení, způsob platby, přidat slevové kódy.
  10. Služba newsletter zahrnuje v závislosti na souhlasu uživatele:
    1. služba newsletter spočívá v tom, že uživatelé, kteří se k ní přihlásili (příjemci služeb) se svým souhlasem uděleným v rámci obchodu a kteří poskytli prodávajícímu (poskytovateli služeb) svou e-mailovou adresu, dostávají elektronickými prostředky, včetně automatických vyvolávacích systémů, obchodní informace týkající se výrobků a služeb prodávajícího a jeho partnerů, včetně zejména informací o jejich aktuální nabídce, propagačních akcích, slevách a marketingových akcích (e-mail marketing);
    2. příjem příjemci služeb, kteří poskytli poskytovateli služeb údaje včetně jména, příjmení, ulice, čísla domu, čísla bytu, PSČ, města, země, zejména kteří zadali objednávku nebo si vytvořili účet v internetovém obchodě poštou, obchodní informace týkající se výrobků a služeb prodávajícího a partnerů prodávajícího, včetně zejména voucherů nebo speciálních propagačních nabídek (marketingové korespondence);
    3. příjem příjemci služeb, kteří poskytli prodávajícímu své telefonní číslo se svým souhlasem vyjádřeným v rámci webové stránky, a to i prostřednictvím systémů automatického volání, obchodních informací o výrobcích a službách prodávajícího a partnerů prodávajícího, včetně zejména informací o jejich aktuální nabídce a propagačních akcích, slevách a marketingových akcích (SMS marketing).
  11. Službu newsletter lze využívat poté, co uživatel provede následující kroky:
    1. uvede alespoň svou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo do určeného pole v internetovém obchodě nebo zaškrtne příslušné políčko pro zasílání obchodních informací prostřednictvím zvoleného komunikačního kanálu;
    2. dá souhlas s ustanoveními těchto obchodních podmínek (včetně dodatečného kliknutí na aktivační odkaz zaslaný prodávajícím na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem) a potvrdí přečtení zásad ochrany osobních údajů. Poskytovatel služeb může nabídnout i jiné způsoby, jak přijmout ustanovení těchto podmínek.
  12. Služba newsletter je poskytována na dobu neurčitou.
  13. Příjemce služeb má možnost se kdykoli a bez udání důvodu odhlásit ze služby zasílání newsletteru (zrušení služby), a to zejména zasláním žádosti o ukončení služby zasílání newsletteru na kontaktní údaje uvedené v bodě 1.3 obchodních podmínek nebo kliknutím na deaktivační odkaz obsažený v e-mailu zaslaném zákazníkovi v rámci služby newsletter . Odhlášení z jednoho kanálu služby newsletter, jak je uvedeno výše, neznamená automatické odhlášení z jiného kanálu služby newsletter.
  14. Prodejce může kdykoli vypovědět smlouvu o poskytování služby newsletter s měsíční výpovědní lhůtou ze závažných důvodů jako je:
    1. změna právních předpisů upravujících poskytování služeb elektronickými prostředky ze strany prodávajícího, která má vliv na vzájemná práva a povinnosti stanovené ve smlouvě, nebo změna výkladu výše uvedených právních předpisů v důsledku soudních rozhodnutí, doporučení nebo doporučení příslušných orgánů nebo institucí v dané oblasti;
    2. změna způsobu poskytování služeb výhradně z technických nebo technologických důvodů (zejména aktualizace technických požadavků uvedených v těchto obchodních podmínkách);
    3. změna rozsahu nebo poskytování služeb, na které se vztahují ustanovení obchodních podmínek, a to zavedením nových, úpravou nebo zrušením stávajících funkcí nebo služeb, na které se vztahují obchodní podmínky, ze strany poskytovatele služeb.
  15. Poskytovatel služeb zašle své prohlášení v rozsahu výše uvedeného odstavce na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které zákazník uvedl při přihlášení ke službě newsletter.
  16. Prodejce může smlouvu o poskytování služby newsletter vypovědět se sedmidenní výpovědní lhůtou nebo odepřít příjemci služeb právo na další využívání služby newsletter, jakož i omezit příjemci služeb přístup k některému nebo veškerému výše uvedenému obsahu ze závažných důvodů, tj. v případě hrubého porušení těchto obchodních podmínek ze strany příjemce služeb, tj. v případech, kdy příjemce služeb (uzavřený katalog): užívá službu newsletter v rozporu s ustanoveními platných právních předpisů a porušuje práva třetích osob, v rozporu s ustanoveními těchto obchodních podmínek, v rozporu se zvyklostmi a pravidly společenského soužití, zejména poskytuje protiprávní obsah.
  17. Reklamace týkající se poskytování elektronických služeb lze podávat jakoukoli formou. Je doporučeno využít komunikační prostředky uvedené v bodě 1.3 obchodních podmínek.
  18. Vzorový reklamační formulář je dostupný pod obsahem obchodních podmínek.
  19. Prodávající na reklamaci odpoví co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od jejího podání.




§ 4 PODMÍNKY PRO VYTVÁŘENÍ OBJEDNÁVKY A UZAVÍRÁNÍ KUPNÍ SMLOUVY


Jedná se o velmi důležitou část obchodních podmínek, kde vysvětlujeme, jak můžete naše výrobky zakoupit, tzn. vytvořit objednávku a následně uzavřít kupní smlouvu.


  1. Informace uvedené v internetovém obchodě představují pouze pozvání k uzavření kupní smlouvy, chápáno, adresovanou prodávajícím uživatelům, včetně zákazníků, a nikoli nabídku ve smyslu občanského zákoníku.
  2. Hlavní vlastnosti plnění, včetně předmětu plnění a způsobu komunikace s uživatelem, jsou uvedeny na stránce výrobku nebo jiným vhodným způsobem pro daný výrobek v rámci internetového obchodu. Pokud výrobek nemá určité vlastnosti, charakteristiky nebo funkce, prodávající o tom uživatele výslovně informuje předtím, než uživatel provede objednávku.
  3. V rámci vývoje výrobků nebo služeb dostupných v internetovém obchodě a vzhledem k jejich specifické povaze může prodávající stanovit omezení způsobů vytváření objednávek na konkrétní výrobky. Pokud je současně vytvářeno několik objednávek, z nichž se výše uvedené omezení vztahuje nejméně na jednu, může to mít vliv na dostupnost způsobů vytváření objednávek i pro ostatní z nich.
  4. K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dochází po odeslání objednávky zákazníkem.
  5. Prodávající umožňuje uživateli vytvořit objednávku prostřednictvím internetového obchodu, a to v následujícím pořadí:
    1. Zákazník přidá vybraný výrobek (nebo výrobky) do nákupního košíku a poté přejde k objednávkovému formuláři (nákupní postup);
    2. Uživatel, který je přihlášen ke svému zákaznickému účtu, potvrdí v objednávkovém formuláři, že údaje potřebné pro vytvoření objednávky jsou aktuální.
    3. Uživatel, který nemá zákaznický účet, musí samostatně vyplnit objednávkový formulář v rozsahu potřebném pro vytvoření objednávky. Ve formuláři je nutné, aby zákazník uvedl následující údaje: jméno a příjmení, adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, stát), e-mailovou adresu, kontaktní telefonní číslo a údaje týkající se kupní smlouvy: místo a způsob doručení výrobku (výrobků), způsob platby. V případě právnických osob je rovněž nutné uvést firmu a DIČ.
    4. Uvedení neaktuálních nebo nepravdivých údajů při vyplňování objednávkového formuláře může v každém případě zabránit zpracování objednávky a uzavření kupní smlouvy.
    5. Při vyplňování objednávkového formuláře zvolte způsob úhrady ceny a uveďte způsob doručení výrobku, pokud je třeba jej odeslat.
    6. Zákazník zašle objednávku prodávajícímu (vytváří nabídku). V případě zákazníka, který nemá účet a dříve nesouhlasit s obchodními podmínkami, je nutné souhlasit s obchodními podmínkami a přečíst si zásady ochrany osobních údajů.
    7. V závislosti na zvoleném způsobu platby za objednávku může být zákazník přesměrován na stránky poskytovatele platebních služeb třetí strany, aby mohl provést platbu nebo zadat údaje pro nákup na splátky nebo s odloženou platbou.
  6. Prodávající v reakci na objednávku zašle neprodleně zákazníkovi automatickou zprávu potvrzující přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou zákazník za tímto účelem uvedl.
  7. Klient, który nie posiada Konta Klienta i chce złożyć Zamówienie za pośrednictwem przycisku „Kup teraz”. Musi podać swój numer telefonu na który zostanie przesłany kod umożliwiający dostęp do formularza w ramach, którego Klient będzie mógł podać dane niezbędne do złożenie Zamówienia. Klient nie posiadający Konta klienta może skorzystać również z możliwości zalogowania się do Serwisu internetowego za pośrednictwem zew. konta np. konta Google lub Facebooka.
  8. W przypadku skorzystania z funkcji złożenie Zamówienie za pośrednictwem przycisku „Kup teraz” Klient dokonuje zakupy tylko jednego Produktu. W celu zakupu większej ilości Produktów należy skorzystać z funkcji Koszyk.
  9. Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia.
  10. Po ověření objednávky zašle prodávající bez zbytečného odkladu zákazníkovi zprávu na uvedenou e-mailovou adresu:
    1. potvrzení o přijetí jedné nebo více jednotlivých nabídek na výrobky, vytvořených v rámci objednávky a potvrzení o uzavření kupní smlouvy (přijetí objednávky s ohledem na výrobky uvedené ve zprávě); nebo
    2. informaci o nemožnosti přijmout všechny nabídky na výrobky, vytvořené v rámci objednávky, např. z důvodu nezaplacení.
  11. Kupní smlouva je uzavřena, jakmile je potvrzena nabídka (nabídky) z objednávky, tzn. jakmile je zákazníkovi zaslán výše uvedený e-mail týkající se v něm uvedených výrobků.
  12. Vytvoření objednávky znamená souhlas se zasláním účtenky/faktury, opravné faktury a duplikátů těchto dokumentů v elektronické podobě na uvedenou e-mailovou adresu. Spolu s potvrzením objednávky zašle prodávající účtenku/fakturu. Zákazník zároveň prohlašuje, že výše uvedené elektronické faktury bude dostávat na jím uvedenou e-mailovou adresu.
  13. Pokud není možné přijmout všechny nebo některé nabídky učiněné v rámci objednávky, bude zákaznický servis kontaktovat zákazníka, za účelem:
    1. informovat zákazníka, že není možné přijmout všechny nabídky podané v rámci objednávky; nebo
    2. informovat zákazníka na uvedeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese o tom, že objednaný výrobek není dostupný, přičemž bude navržen výrobek s obdobnými vlastnostmi. V takovém případě, pokud zákazník souhlasí s výměnou výrobků v rámci podané objednávky, bude objednávka prodávajícím upravena.
    3. potvrzení vůle zákazníka provést objednávku v části, ve které prodávající souhlasil s přijetím nabídky na uzavření kupní smlouvy. Zákazník může zrušit objednávku v celém rozsahu (v rozsahu všech nabídek), čímž není dotčeno jeho právo odstoupit od smlouvy. Zrušení objednávky ze strany zákazníka zbavuje prodávajícího povinnosti pokračovat v objednávce. V případě zrušení objednávky se použije odpovídajícím způsobem následující bod.
  14. Pokud není možné přijmout nabídku (nabídky) učiněnou v rámci objednávky, kupní smlouva ohledně výrobků uvedených zákaznickým servisem není uzavřena a prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů, vrátit platbu provedenou zákazníkem v rozsahu, v jakém nebyla kupní smlouva uzavřena.
  15. Prodávající může nezávisle na tom informovat zákazníka o stavu objednávky, a to zejména zasíláním zpráv na zákazníkem uvedenou e-mailovou adresu, SMS zprávou nebo telefonicky.
  16. Prodávající se snaží zajistit dostupnost všech výrobků a plnění kupní smlouvy. V případě neplnění v mimořádných nebo nepředvídaných situacích a v dalších situacích vymezených zákonem se mohou uplatnit příslušná ustanovení občanského zákoníku, zejména ustanovení týkající se povinnosti vrátit plnění spotřebiteli bez zbytečného odkladu.
  17. Celková hodnota objednávky zahrnuje cenu, náklady na dopravu a případné další náklady na volitelné placené služby vybrané zákazníkem. Prodávající může v období zvoleném prodávajícím stanovit hranici minimální hodnoty objednávky, pro kterou je doprava zdarma. O celkové ceně výrobku včetně DPH, jakož i o nákladech na dopravu a dalších nákladech, a pokud výši těchto nákladů nelze určit - o povinnosti je uhradit, je zákazník informován před vytvořením objednávky a před uzavřením kupní smlouvy.
  18. Propagační akce platné v internetovém obchodě nelze kombinovat, pokud není v ustanoveních propagační akce výslovně uvedeno jinak.




§ 5 ZPŮSOBY A LHŮTY PLATBY ZA VÝROBEK


Jsme flexibilní – náš obchod umožňuje různé způsoby platby. Podívejte se, jak můžete za svou objednávku zaplatit.


  1. Prodávající poskytuje zákazníkovi různé způsoby platby za objednávku prostřednictvím důvěryhodných zprostředkovatelů plateb:
    1. elektronická platba;
    2. platba platební kartou;
    3. platba na dobírku;
    4. platba online převodem a klasickým bankovním převodem.
  2. Aktuální možné způsoby platby jsou uvedeny v internetovém obchodě a jsou prezentovány předtím, než zákazník zadá objednávku a před uzavřením kupní smlouvy. Dostupné způsoby platby mohou záviset na způsobu doručení zvoleném zákazníkem nebo na vlastnostech výrobku. Dostupné způsoby platby se mohou měnit, pokud je vytvořeno několik objednávek současně, a to zejména s ohledem na výrobky, na které se vztahují.
  3. Pokud prodávající neobdrží platbu zákazníka, může zákaznický servis kontaktovat zákazníka a připomenout mu platbu a opuštěný nákupní košík, a to i zasláním e-mailu (transakční e-mail). Neprovedení platby do 5 dnů od vytvoření objednávky bude mít za následek nepřijetí nabídky učiněné zákazníkem v rámci objednávky. Zákazník může rovněž do obdržení zprávy, že objednávka byla odeslána, zrušit objednávku bez jakýchkoli následků tím, že kontaktuje prodávajícího prostřednictvím zákaznického servisu, aniž by bylo dotčeno právo zákazníka na odstoupení od smlouvy.




§ 6 NÁKLADY, ZPŮSOB DOPRAVY A DOBA DORUČENÍ VÝROBKU


Doprava výrobku je velmi důležitou součástí realizace objednávky. Výrobek se vám snažíme doručit co nejrychleji.


  1. Doprava výrobku se uskuteční prostřednictvím externí společnosti – dopravní společností (např. kurýrní společností nebo společností zajišťující sběrná místa), kterou si zákazník zvolí při vytváření objednávky.
  2. Doprava výrobku zákazníkovi je zpoplatněna, pokud však zákazník nevytvořil objednávku s dopravou zdarma, po splnění kritérií pro dopravu zdarma nebo v průběhu propagační akce na dopravu zdarma. Aktuálně dostupné náklady na dopravu výrobku budou zákazníkovi sděleny před vytvořením objednávky a uzavřením kupní smlouvy.
  3. Dostupné způsoby dopravy mohou záviset na způsobu platby zvoleném zákazníkem nebo na vlastnostech výrobku. Dostupné způsoby dopravy se mohou měnit v případě vytvoření několika objednávek současně, a to zejména s ohledem na výrobky, na které se vztahují.
  4. Doprava je realizována obvykle do 3 pracovních dnů od data potvrzení objednávky. Celková doba dopravy objednaného výrobku se skládá z:
    1. doby, kterou prodávající potřebuje k přípravě objednávky k odeslání (v pracovních dnech do 24 hodin od data potvrzení objednávky prodávajícím). Pokud je objednáno více výrobků, bude objednávka předána k odeslání po přípravě výrobku s nejdelší dobou přípravy;
    2. a času doručení výrobku zvolenou kurýrní společností nebo poštou. Doba doručení kurýrní společností nebo poštou je uvedena ve fázi vytváření objednávky a závisí na typu objednaného výrobku a na lhůtách příslušné kurýrní společnosti nebo pošty.
  5. Ve výjimečných situacích může být doba doručení prodloužena, o čemž bude prodávající zákazníky informovat (např. období výprodejů, období dovolených, nepředvídatelné okolnosti, jako je vypuknutí pandemie).
  6. V případě prodloužení doby přípravy objednávky nebo doručení výrobku si prodávající vyhrazuje právo kontaktovat zákazníka a informovat ho o důvodu zpoždění a o novém plánovaném termínu doručení.
  7. Doručení objednávky se může prodloužit v případě výrobků, které vyžadují personalizaci na objednávku zákazníka. Zákazník bude o termínech dopravy informován na stránkách výrobku nebo při vytváření objednávky.
  8. Při přebírání zásilky s výrobkem od kurýra nebo poštovního operátora by si měl zákazník, pokud je to možné, ověřit u dopravce, že výrobek byl doručen celý a bez závad. Pokud je výrobek poškozen dopravcem, musí být sepsán protokol o poškození a musí být informován prodávající.
  9. Kurýrní společnosti, pošta a sběrná místa mají vlastní předpisy o způsobu doručování (včetně případných reklamací doručení, kdy a jak nahlásit poškození zásilky a dalších relevantních záležitostí) - podrobnosti naleznete na webových stránkách doručovacích společností. Před výběrem způsobu dopravy si prosím přečtěte tyto obchodní podmínky.




§ 7 HODNOCENÍ ZVEŘEJNĚNÁ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ


Náš obchod, stejně jako mnoho dalších subjektů e-commerce, shromažďuje hodnocení výrobků za účelem průzkumu spokojenosti zákazníků. Snažíme se, aby byl tento proces co nejtransparentnější. Záleží nám na pravdivých hodnoceních. Proto vám v této části obchodních podmínek vysvětlíme, jaká v našem obchodě platí pravidla pro zasílání hodnocení a komentářů.


  1. Všechna hodnocení zákazníků, kteří zakoupili výrobky v internetovém obchodě jsou ověřená. Internetový obchod získává hodnocení pouze od lidí, kteří skutečně vytvořili objednávku.
  2. Po obdržení objednaných výrobků může být zákazník požádán o dobrovolné přidání hodnocení k zakoupenému výrobku.
  3. Zákazník může přidat hodnocení výrobku pomocí speciálního odkazu pro vystavení hodnocení zaslaného společností TrustMate S.A., která jedná jménem prodávajícího.
  4. Vyplněním formuláře pro hodnocení zákazník souhlasí se zveřejněním subjektivního obsahu v něm obsaženého o zakoupeném výrobku a se zveřejněním osobních údajů v rozsahu nezbytném pro zveřejnění hodnocení. V závislosti na použitém mechanismu hodnocení může být zákazník požádán o uvedení komentáře, počtu hvězdiček (např. od 1 do 5) nebo o označení stupnice spokojenosti či nespokojenosti s výrobkem.
  5. Hodnocení zveřejněná v internetovém obchodě nejsou nijak sponzorována a jejich obsah nemá vliv na podmínky budoucích smluv s prodávajícím.
  6. Internetový obchod zveřejňuje všechna hodnocení, pozitivní i negativní, pokud jejich obsah neporušuje tyto obchodní podmínky nebo platné zákony.
  7. Hodnocení zveřejněná v internetovém obchodě podléhají ověření, které potvrdí, že je napsali zákazníci, kteří si výrobek skutečně zakoupili. Výše uvedené ověření se provádí porovnáním údajů zákazníků, kteří si zakoupili hodnocené výrobky, s údaji osob, které zveřejnily hodnocení. V případě zákazníků, kteří obdrží e-mail s žádostí o hodnocení, zaručujeme, že takový e-mail obdrží pouze ti, kteří provedli nákup a vyzvedli si výrobek.
  8. Další informace o tom, jak přidat a o zpracování hodnocení na našich webových stránkách, naleznete na následující stránce našeho partnera TrustMate S.A.: https://trustmate.io/review-collection https://trustmate.io/review-collection




§ 8 REKLAMACE VÝROBKU


Velkou pozornost věnujeme pečlivému provedení našich výrobků. Pokud však máte k zakoupenému zboží výhrady, podívejte se, jak snadno u nás můžete nahlásit reklamaci.


  1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn reklamovat zakoupený výrobek za podmínek uvedených v tomto bodě.
  2. Prodávající odpovídá za soulad plnění se smlouvou, zejména je povinen dodat spotřebiteli výrobek bez vad a v souladu s uzavřenou kupní smlouvou. Prodávající neodpovídá za nesoulad výrobku se smlouvou, pokud byl spotřebitel výslovně informován o tom, že se určitá vlastnost výrobku odchyluje od požadavků na soulad se smlouvou, a nejpozději při uzavření kupní smlouvy výslovně a samostatně akceptoval její vlastnosti.
  3. Prodávající odpovídá za nesoulad výrobku se smlouvou, který existoval v době jeho dodání spotřebiteli a který byl zjištěn do 2 let od tohoto okamžiku.
  4. V případě nákupu použitého zboží je lhůta uvedená ve výše uvedeném odstavci omezena na jeden rok.
  5. Reklamaci může zákazník podat jakoukoli formou. Reklamaci doporučujeme podat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě 1. 3 obchodních podmínek.
  6. Pokud zboží není v souladu se smlouvou, může spotřebitel požadovat:
    1. jeho oprava
    2. nebo výměnu.
      Prodávající může provést výměnu, pokud spotřebitel požaduje opravu, nebo prodávající může provést opravu, pokud spotřebitel požaduje výměnu, v případě, že uvedení zboží do souladu se smlouvou způsobem, který si spotřebitel zvolil:
      1. je nemožné
      2. nebo by to pro prodávajícího znamenalo nadměrné náklady.
        Pokud oprava nebo výměna není možná nebo by si vyžádala nadměrné náklady prodávajícího, může prodávající odmítnout uvést zboží do souladu se smlouvou. Prodávající opraví nebo vymění zboží na své náklady v přiměřené lhůtě od okamžiku, kdy byl prodávající spotřebitelem informován o nesouladu zboží se smlouvou. Spotřebitel je povinen zpřístupnit prodávajícímu zboží, které má být opraveno nebo vyměněno. Prodávající si zboží vyzvedne na vlastní náklady.
  7. Spotřebitel je rovněž oprávněn požádat o snížení ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
    1. prodávající odmítl vadu odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 občanského zákoníku,
    2. vada se projevuje opakovaně,
    3. vada představuje podstatné porušení smlouvy, nebo
    4. z prohlášení prodávajícího nebo z okolností je zřejmé, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
  8. Pokud spotřebitel podá žádost na snížení ceny, budou částky splatné v důsledku uplatnění tohoto práva vráceny zákazníkovi nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávající obdržel žádost zákazníka o snížení ceny. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, který zákazník použil při platbě za zboží, pokud zákazník výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení peněz.
  9. Pokud spotřebitel uplatní své právo na odstoupení od smlouvy v situacích uvedených v bodě 8.7 obchodních podmínek, je zákazník povinen neprodleně vrátit zboží prodávajícímu. Veškeré náklady spojené s vrácením zboží v případech uvedených v předchozí větě nese prodávající. Prodávající vrátí kupní cenu do 14 dnů od obdržení zboží nebo dokladu o jeho odeslání.
  10. Doporučujeme, aby zákazník v popisu reklamace uvedl:
    1. (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu vady;
    2. (2) požadavek na uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo žádost o snížení ceny či odstoupení od kupní smlouvy; a
    3. (3) kontaktní údaje osoby, která nahlašuje reklamaci (jméno a příjmení, korespondenční adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa) - usnadní a urychlí to vyřízení reklamace prodávajícím. Požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost nahlášených reklamací, s výjimkou popisu reklamace.
  11. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel musí být informován do 30 dnů ode dne nahlášení reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Uplyne-li výše uvedená lhůta, může spotřebitel buď odstoupit od smlouvy, nebo požadovat přiměřenou slevu.
  12. Reklamace nahlášená právnickou osobou bude vyřízena bez zbytečného odkladu.
  13. Prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o nahlášené reklamaci, které obsahuje datum, kdy spotřebitel reklamaci nahlásil, obsah reklamace, způsob, jakým si spotřebitel přeje reklamaci vyřídit, a kontaktní údaje pro sdělení způsobu vyřízení reklamace.
  14. Prodávající vydá zákazníkovi potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, nebo písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na další osoby pověřené provedením opravy.




§ 9 MIMOSOUDNÍ ŘÍZENÍ O STÍŽNOSTECH A OPRAVNÝCH PROSTŘEDCÍCH A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM


Vycházíme z předpokladu, že v případě rozdílných názorů se zákazníkem je vhodné si promluvit a pokusit se dosáhnout vzájemné smírné dohody. Podívejte se, jakým způsobem můžeme spor vyřešit.


  1. Využití mimosoudních postupů pro podávání reklamací a zjednávání nápravy je dobrovolné. Následující ustanovení mají pouze informativní charakter a nezakládají povinnost prodávajícího využít mimosoudního řešení sporů. Prohlášení prodávajícího o souhlasu nebo nesouhlasu s účastí v řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů předkládá prodávající v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči v případě, že spor nebyl vyřešen na základě reklamace nahlášené spotřebitelem.
  2. Pokud mezi námi a spotřebitelem vznikne spotřebitelský spor z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, tj.

    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát – oddělení ADR
    Štěpánská 44
    110 00 Praha 1

    E-mail: adr@coi.cz
    Webové stránky: adr.coi.cz
  3. Pokud chcete využít smírné řešení sporů, můžete využít také informace dostupné na stránkách https://ec.europa.eu/consumers/odr.




§ 10 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)


Víme, že spotřebitelé někdy chtějí využít svého zákonného práva na vrácení zboží. Tomu plně rozumíme. Zjistěte, jak rychle a snadno u nás můžete odstoupí od kupní smlouvy uzavřené na dálku.


  1. Zákazník, který je spotřebitelem a který uzavřel smlouvu na dálku nebo mimo obchodní prostory, může od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů, kromě těch, které stanoví zákon, do 14 dnů od převzetí zakoupeného výrobku.
  2. K dodržení lhůty postačí, pokud spotřebitel učiní prohlášení u prodávajícího před uplynutím lhůty. Spotřebitel může učinit jakékoli jednoznačné prohlášení, kterým informuje o svém odstoupení od kupní smlouvy.
  3. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy lze učinit prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, jehož vzor je uveden v obchodních podmínkách. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy lze podat v libovolné formě prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě 1.3 obchodních podmínek, nicméně použití formuláře nám pomůže rychleji vyřídit vaši žádost.
  4. Spotřebitel nese náklady spojené s vrácením výrobku (náklady na zpětné poštovné od spotřebitele k prodávajícímu).
  5. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet ode dne, kdy spotřebitel nebo třetí osoba, jiná než dopravce (zmocněnec) určený spotřebitelem převezme výrobky, a v případě kupní smlouvy, která zahrnuje více výrobků dodávaných samostatně, po dávkách nebo částech – ode dne, kdy spotřebitel převezme poslední výrobek, dávku nebo část.
  6. Spotřebitel je povinen vrátit výrobek prodávajícímu neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy od kupní smlouvy odstoupil. Stačí, když výrobek odešlete zpět před uplynutím lhůty. Spotřebitel může výrobek vrátit dvěma způsoby:
    1. Pokud má zásilka následující rozměry: max. délka 120 cm a součet všech stran max. 150 cm a max. hmotnost 30 kg, je možné ji vrátit na kterémkoli zákaznickém centru společnosti Zásilkovna. Při vracení uveďte číslo vráceného zboží uvedené v pokynech pro vrácení zboží.
  7. Spotřebitel by měl vrácený výrobek zabezpečit tak, aby se během přepravy nepoškodil.
  8. V případě účinného odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se má za to, že smlouva nebyla uzavřena.
  9. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, všechny platby uhrazené spotřebitelem, včetně nákladů na dodání výrobku (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvoleného spotřebitelem, který je jiný než nejlevnější běžný způsob dodání dostupný v internetovém obchodě). Prodejce může zadržet vrácení peněz, dokud vrácené zboží neobdrží nebo dokud mu nebude zaslán doklad o odeslání, podle toho, co nastane dříve.
  10. Uplatní-li spotřebitel své zákonné právo na odstoupení od smlouvy, vrátí prodávající platbu stejným platebním prostředkem, který spotřebitel použil, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který pro spotřebitele nepředstavuje žádné náklady.
  11. Uplatní-li spotřebitel své zákonné právo na odstoupení od smlouvy, odpovídá za snížení hodnoty výrobku, které vzniklo v důsledku používání výrobku nad rámec nutný k přesvědčení se o povaze, vlastnostech a funkčnosti výrobku nebo v souvislosti s nesprávnou péčí o výrobek nebo nesprávným zabalením výrobku při jeho zaslání zpět prodávajícímu.
  12. Náklady na vrácení výrobku nese zákazník.
  13. Zákonné právo na odstoupení od smlouvy se na spotřebitele nevztahuje v následujících případech:
    1. v případě překročení 14denní lhůty pro informování prodávajícího o přání odstoupit od kupní smlouvy;
    2. v případě nákupu výrobků prodávaných v zapečetěných obalech, které nelze ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit, jakmile spotřebitel obal porušil, pokud je zákazník rozlepil;
    3. v situacích uvedených v § 1837 o.z.




§ 11 PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ


V této části uvádíme, jaká práva duševního vlastnictví na našich webových stránkách chráníme a jaká pravidla musíte dodržovat.


  1. Veškerá práva k internetovému obchodu, zejména autorská práva, práva duševního vlastnictví k jeho názvu, internetové doméně, jakož i k formulářům, právním dokumentům, logům, ochranným známkám, textům, grafice, fotografiím a dalšímu obsahu zveřejněnému prodávajícím, náleží prodávajícímu a jejich použití je možné pouze v souladu s těmito obchodními podmínkami.
  2. Je zakázáno kopírovat, reprodukovat, upravovat, rozmnožovat nebo šířit jakoukoli část internetového obchodu, služby nebo jejích prvků bez předchozího písemného souhlasu prodávajícího, s výjimkou případů výslovně povolených ustanoveními platných právních předpisů a těchto obchodních podmínek. Prodávající může podniknout kroky, včetně soudního řízení, k ochraně svých zájmů a zájmů zákazníků internetového obchodu.
  3. Logo prodávajícího, které je registrováno jako ochranná známka u Úřadu pro ochranné známky Evropské unie, oddělení Úřad duševního vlastnictví pod číslem 018390660.
  4. Použití údajů internetového obchodu pro komerční účely je možné pouze po předchozím oznámení a písemném souhlasu prodávajícího.




§ 12 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Podívejte se, jak chráníme vaše osobní údaje.


  1. Zásady ochrany osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů”.
  2. Pravidla pro používání souborů cookies na webových stránkách jsou uvedena v dokumentu „Zásady používání souborů cookies”.




§ 13 USTANOVENÍ PRO ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ NEJSOU SPOTŘEBITELI


Pokud nakupujete v našem obchodě a nejste spotřebitelem – tato část obchodních podmínek je určena vám.


  1. Tato část obchodních podmínek a ustanovení v ní obsažená se vztahují pouze na zákazníky, kteří nejsou spotřebiteli.
  2. Zákazník, který je podnikatelem, je povinen nahlásit a reklamovat vadu výrobku ihned po jejím zjištění, nejpozději však do 3 dnů od převzetí výrobku. V případě nesplnění této povinnosti se prodávající zprostí odpovědnosti za danou vadu.
  3. Jakmile prodávající předá výrobek dopravci, výhody a břemena spojená s výrobkem a nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození výrobku přecházejí na zákazníka, který není spotřebitelem. V takovém případě prodávající neodpovídá za ztrátu, znehodnocení nebo poškození výrobku, ke kterému dojde od jeho předání k přepravě do jeho vydání zákazníkovi, a za jakékoli zpoždění přepravy zásilky.
  4. Prodávající ani jeho zaměstnanci, oprávnění zástupci a zprostředkovatelé neodpovídají zákazníkovi, jeho subdodavatelům, zaměstnancům, oprávněným zástupcům a/nebo zprostředkovatelům za jakoukoli škodu, včetně ušlého zisku, pokud škodu nezpůsobili úmyslně.
  5. Kdykoli je stanovena odpovědnost prodávajícího, jeho zaměstnanců, oprávněných zástupců a/nebo zástupců, je odpovědnost ve vztahu k zákazníkovi, který není spotřebitelem, bez ohledu na její právní základ, omezena – jak v rámci jednoho nároku, tak pro všechny nároky celkem - na výši zaplacené ceny a nákladů na dodání poslední kupní smlouvy a pokrývá pouze skutečně vzniklou škodu.
  6. Veškeré spory vzniklé mezi prodávajícím a zákazníkem, který není spotřebitelem, budou předloženy soudu příslušnému podle sídla prodávajícího.
  7. Ve vztahu k zákazníkům, kteří nejsou spotřebiteli, může prodávající kdykoli změnit obchodní podmínky na základě obecně platných právních předpisů.




§ 14 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


  1. Obchodní podmínky ve verzi 1.0. vstupují v platnost dne 12 listopadu 2024.
  2. Obchodní podmínky jsou dostupné v češtině.
  3. Ve věcech, které nejsou upraveny tímto nařízením, se použijí ustanovení obecně platných právních předpisů.
  4. Nestanoví-li kogentní ustanovení zákona jinak, řídí se všechny spory vyplývající z těchto obchodních podmínek českým právem.
  5. Pokud kogentní ustanovení právních předpisů země obvyklého pobytu zákazníka stanoví pro zákazníka výhodnější podmínky než ustanovení polského práva a těchto podmínek, použijí se ustanovení právních předpisů země obvyklého pobytu zákazníka.
  6. Obsah těchto obchodních podmínek může být změněn, pokud prodávající změní způsob nebo rozsah své obchodní činnosti nebo v důsledku právních změn, které vyvolají potřebu přizpůsobit obchodní podmínky obecně platným právním předpisům. Internetový obchod bude uživatele informovat o všech změnách zveřejněním informace na webových stránkách internetového obchodu, v případě uživatelů, kteří mají aktivní zákaznický účet, formou e-mailové zprávy. Každá osoba, která obdrží výše uvedenou zprávu, bude moci podat žádost o ukončení smluv o poskytování elektronických služeb (ve lhůtě nejdéle 14 dnů ode dne obdržení zprávy) realizované na základě těchto obchodních podmínek. Na objednávky vytvořené před účinností změn obchodních podmínek se vztahují ustanovení obchodních podmínek platných v době vytvoření objednávky.



Odkazy na formuláře:

Reklamační formulář

Formulář pro odstoupení od smlouvy



pixel