Produkt byl přidán do košíku
Do darmowej dostawy pozostało tylko
Gratulujeme! Vaše objednávka splňuje podmínky pro dopravu zdarma!
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

SJEDNOCENÉ REKLAMNÍ SUBTRHY

Jak nahlásit reklamaci v našem obchodě?


  1. Reklamaci může zákazník nahlásit například:
    1. pomocí formuláře pro podání stížností dostupného na našich webových stránkách;
    2. v elektronické podobě na adresu: kontakt@4fizjo.cz;
    3. doporučujeme použít náš reklamační formulář.

  2. Pokud připravuje zákazník reklamační hlášení sám, měl by v reklamaci uvést:
    1. číslo objednávky;
    2. informace a okolnosti týkající se reklamace, zejména datum zjištění nesouladu zboží se smlouvou (vady);
    3. požadované řešení reklamace: výměna nebo oprava;
    4. nebo v případě, že tyto formy nelze v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů realizovat nebo jsou příliš náročné: vrácení zboží v rámci reklamace nebo snížení ceny;
    5. kontaktní údaje osoby nahlašující reklamaci;
    6. adresu pro případné vyzvednutí zboží – usnadníte a urychlíte tím vyřízení vaší reklamace.


  3. Na vaši reklamaci budeme reagovat neprodleně a budeme se snažit problém co nejdříve vyřešit v souladu se zákonem. Vezměte prosím na vědomí, že v případě potřeby vypracování znaleckého posudku může být doba vyřízení reklamace delší.

  4. Zašleme vám potvrzení o zaregistrování vaší reklamace, termín a způsob vyřízení reklamace.

  5. Nezapomeňte, že právo na uplatnění reklamace má spotřebitel do 2 let od dodání zboží.

  6. Jste-li právnickou osobou, musíte reklamaci z důvodu vady výrobku nahlásit ve lhůtě 3 dnů počítané od data převzetí výrobku.

  7. Pokud mezi vámi a naší společností dojde ke sporu, můžete využít mimosoudního vyrovnání prostřednictvím:
    1. Česká obchodní inspekce
      Ústřední inspektorát – oddělení ADR
      Štěpánská 44
      110 00 Praha 1

      E-mail: adr@coi.cz
      Webové stránky: adr.coi.cz
    2. nebo pomocí nástrojů zpřístupněných na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr


Chcete se dozvědět více o postupu nahlášení reklamace? Přečtěte si naše obchodní podmínky

pixel