ZJEDNODUŠENÉ PODMÍNKY REKLAMACE
Jak nahlásit reklamaci v našem obchodě?
- Reklamaci může zákazník nahlásit například:
- písemně na adresu: 4FIZJO Group sp. z o.o., ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa;
- v elektronické podobě na adresu: kontakt@4fizjo.cz;
- doporučujeme použít náš reklamační formulář.
- Pokud připravuje zákazník reklamační hlášení sám, měl by v reklamaci uvést:
- číslo objednávky;
- informace a okolnosti týkající se reklamace, zejména datum zjištění nesouladu zboží se smlouvou (vady);
- požadované řešení reklamace: výměna nebo oprava;
- nebo v případě, že tyto formy nelze v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů realizovat nebo jsou příliš náročné: vrácení zboží v rámci reklamace nebo snížení ceny;
- kontaktní údaje osoby nahlašující reklamaci;
- adresu pro případné vyzvednutí zboží – usnadníte a urychlíte tím vyřízení vaší reklamace.
- Na vaši reklamaci budeme reagovat neprodleně a budeme se snažit problém co nejdříve vyřešit v souladu se zákonem. Vezměte prosím na vědomí, že v případě potřeby vypracování znaleckého posudku může být doba vyřízení reklamace delší.
- Zašleme vám potvrzení o zaregistrování vaší reklamace, termín a způsob vyřízení reklamace.
- Nezapomeňte, že právo na uplatnění reklamace má spotřebitel do 2 let od dodání zboží.
- Jste-li právnickou osobou, musíte reklamaci z důvodu vady výrobku nahlásit ve lhůtě 3 dnů počítané od data převzetí výrobku.
- Pokud mezi vámi a naší společností dojde ke sporu, můžete využít mimosoudního vyrovnání prostřednictvím:
- Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1
E-mail: adr@coi.cz
Webové stránky: adr.coi.cz - nebo pomocí nástrojů zpřístupněných na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr
- Česká obchodní inspekce
Chcete se dozvědět více o postupu nahlášení reklamace? Přečtěte si naše obchodní podmínky.